Garantie en klachten

Heb je je product kapot ontvangen?
Dat vinden we heel vervelend. Voor we je product versturen onderwerpen we het aan een kwaliteitscontrole waarmee we dit proberen te voorkomen. Heb je onverhoopt toch een beschadigd, of kapot product van ons ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op via info@anvia.nl. We zorgen dan voor een passende oplossing.

 

Voor alle producten op onze website geldt dat de wettelijke garantie van toepassing is. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat jij als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

 


Klacht indienen
Wij hechten veel waarde aan een goede service. Jouw tevredenheid is voor ons het allerbelangrijkste! Daarom horen wij het graag als je niet tevreden bent over de verzending, afhandeling of service van ANVIA of als je een klacht hebt over een product.

 

Heb je een klacht, verbeterpunt of tip voor ANVIA? Mail deze dan naar info@anvia.nlĀ of stuur je klacht naar:

 

ANVIA BV
Torenallee 62-12
5617BD EINDHOVEN

 

Zodra wij je bericht binnen hebben krijg je van ons een ontvangstbevestiging. Binnen 14 dagen ontvang je een inhoudelijke reactie van ANVIA.

Bekijk alle Anvia lampen